ziera'z Gallery

ziera'z Gallery
Just Be Strong

Monday, December 23, 2013

iT's DeceMber....

Assalamualaikum semua..

Kadang-kadang rase sekejap jer 2013...tp adakalanya rase lama kalau kita tak buat ape2 kan? tapi apepun yg berlaku pasti ada hikmahnya.

apa yg aku nak story disini ialah..jgnlah kita memandang seseorang itu melalui kisah silamnya. sebaliknya pandanglah dia waktu sekarang.

aku rasa mcm xpercaya bulan ni dh December. dan apa yang aku dan dia telah rancangkan baru saja berjalan 20% kot. Dalam masa yang sama rezeki aku untuk berkhidmat sebagai Jurulatih di N9. Walaupun status kontrak, aku xkisah asalkan dalam bidang yg aku minat, pada masa yang sama aku boleh mengutip pengalaman sebagai jurulatih. In Shaa Allah.

Aku akan kongsikan pengalaman aku sebaiknya kpd atlet2 aku nanti. Orang kata, "Pengalaman tidak boleh dijual beli, Pengalaman hanya boleh dikongsi dan diadaptasi". eh..ni ayat aku lah..hahaha.

Ok lah sampai disini saja coretan di Bumi Allah. Selamat menempuh hari2 yang mendatang.

No comments: