ziera'z Gallery

ziera'z Gallery
Just Be Strong

Wednesday, December 25, 2013

First Day Coaching

Hari ini dalam sejarah..aku mengajar budak2 memanah secara rasminya. Rase seronok sngt sebab aku dapat share dan ajar mereka dgn cara aku sendiri.

Walaupun first touch dari aku, tp aku gembira tengok ada atlit yg boleh paham dan terima cara aku. Aku hanya membantu mereka memudahkan shooting dan skills.

Sama ada mereka nk trima atau x..itu terpulanglah. Dan aku harap hari2 yg seterusnya akan berlalu dgn ilmu yg bermanfaat utk mereka.

Disebabkan kekangan masa utk mereka menjalani latihan penuh,dalam seminggu kem ni aku nk mereka betul2 faham dgn apa yg aku ajar. Aku bersyukur sangat pada Allah SWT sebab memberi aku ruang dan peluang utk mendidik atlit2 baru dalam sukan yg amat aku minat. In shaa Allah.

No comments: