ziera'z Gallery

ziera'z Gallery
Just Be Strong

Thursday, January 02, 2014

2014/01/01 Berjaya Hill's

Alhamdulillah...pergi nya 2013 dengan beribu2 kenangan manis dan pahit. Munculnya 2014 dengan sinar baru, harapan baru dan semangat yang Jitu.

Aku berharap 2014 ini akan dilalui dengan Hati yang Kuat. Dugaan demi dugaan akan ditempuhi dan ku terima dengan hati yang Positif.

Semoga apa yang kami rancangkan akan dipermudahkan oleh Allah SWT. Bulan Februari adalah permulaannya..dan bulan Mei adalah hari bersejarah kami. In Shaa Allah.

Cuti tahun baru kami habiskan masa dengan berjalan2 ke tempat yang xpernah kami sampai, iaitu Berjaya Hill's @ Bukit Tinggi. Design bangunannya mengikut tema Ala France membuatkan aku terasa berada di France seketika. Walaupun dari segi bahasa dan budaya tidak berubah, tapi 'feel' berada di France ada sedikit bila berada di bukit tinggi..

Tapi next time aku nk datang lagi ke sana untuk join adventure. Rupanya kat situ ada Flying Fox terpanjang di South East Asia. Iaitu sepanjang 900meter. Wah...sangat teruja..sebab aku memang sukakan cabaran..

Aku harap next time aku akan smpai lagi kat sana utk beriadah bersama tersayang.

No comments: